Mijn eerste reis - Reisverslagen van Laura Hermans - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Laura Hermans - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Op 17 februari 2014 zal ik vertrekken naar Kitwe te Zambia, om daar voor 8 weken een afstudeeronderzoek te doen bij de organisatie 'Friends of the Street Children'. Dit onderzoek zal ik samen doen met Renée Oosterholt en Chantal Willemsen.

Na het onderzoek bij de organisatie in Kitwe zal ik nog doorreizen voor vakantie naar Lusaka en Livingstone. Ik sluit mijn reis af door nog één week op het eiland Zanzibar te verblijven.

Recente Reisverslagen:

26 Maart 2014

Casus: Endriks Lubinda

27 Februari 2014

Intake nieuwe straatkinderen…

26 Februari 2014

Dagje op kantoor en de verjaardag vieren van Jean

25 Februari 2014

De boerderij met slangen en krokodillen…

24 Februari 2014

Sunny monday morning!
Laura

Beste allemaal, Mijn naam is Laura Hermans. Momenteel zit ik in het afstudeerjaar van de opleiding 'Social Work' aan de Hogeschool Zuyd te Sittard. Samen met twee medestudenten/vriendinnen (Chantal en Renée) ga ik een afstudeeronderzoek doen bij de organisatie: ‘Friends of the Street Children’. Deze organisatie richt zich op de straatkinderen in Kitwé (Zambia). Om deze organisatie financieel te kunnen ondersteunen hebben wij een eigen website: www.straatkinderenzambia.nl Via deze site is meer informatie te vinden over: de organisatie, onszelf en de verschillende doneer mogelijkheden. Ik nodig jullie allemaal uit om deze website te bekijken!

Actief sinds 14 Feb. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4183

Voorgaande reizen:

17 Februari 2014 - 03 Mei 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: